Premiär!

Så var även vi här på ekonomiavdelningen igång med vårt bloggande. Men den som väntar på något gott.... Dessutom är ju ekonomiavdelningens blogg lite speciell. Jag, Thomas och Jill ska nämligen samsas om en blogg, så för er blir det lite mer variation på författarna. Och jag drog den vinnande lotten om att vara premiärbloggare, inte illa.

För min del har veckan varit lite svårstartad efter två veckors semester, men nu börjar jag få upp farten igen. Konstigt fenomen egentligen, borde jag inte vara pigg och utvilad efter min semester? Speciellt med tanke på att det regnade varje dag och det därför blev mycket innemys med böcker och filmer. Som tröst till den regniga semestern blir det ytterliggare en semester i oktober, denna gången borde det vara solgaranti eftersom flyget går till Egypten.  

Men nu är jag som sagt tillbaka igen och kastas in i en ny lönekörning med detsamma, så de följande två veckorna blir hektiska här på jobbet. Och hemma ska jag försöka fixa allting till min kombinerade kräftskiva/försenade födelsedagsfest på lördag. Just nu hoppas jag bara på ett ruskigt bra väder så vi slipper sitta inne och sjunga snapsvisor och knäcka klor.

Men nu är det som sagt lönekörning och massor att göra så jag lämnar er här för denna gången.

/// Ida-Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0