Årets sista ord...

Så fick jag nöjet att skriva de sista orden i ekonomiavdelningens blogg. I tider som den här är det ju oerhört populärt med årskrönikor och tillbakablickar. Tänkte att det kunde passa även i vår blogg. Det är nu strax över ett år sedan jag började på VH Assistans och oj vad tiden har gått fort. Jag har fått träffa en massa trevliga kunder och assistenter på diverse evenemang. Jag har haft nöjet att arbeta med härliga medarbetare på kontoret runt om i Sverige och har lärt mig mycket av dem, speciellt av ekonomiavdelningens egna lilla guru Thomas. Det har helt enkelt varit ett roligt och lärorikt år på många sätt. Jag hoppas att nästa år bjuder på lika roliga evenemang, ser redan fram emot deltävlingen av melodifestivalen som går av stapeln i Malmö, och bekantskaper som detta år haft. Sen så får jag ju passa på att önska er alla en god fortsättning och ett gott nytt år!

 

Måste ju även visa en liten bild på vår gran i Trade Center, fortfarande grön och fin. Lite annorlunda julgranspynt kanske men det finns en tanke bakom det då pyntet ska matcha de tavlor av Olle Baertling (Halmstadfödd konstnär) som hänger på väggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0