God Jul!

Lite väl tidigt kanske, men känner ni inte hur stämningen kommer krypande lite för varje dag. Imorgon blir det återigen en julmarknad för min del, tåget går till Köpenhamn och det är till Tivoli vi ska. Ska bli mysigt.

Idag fick vi den obligatoriska pepparkaksburken ifrån vår fastighetsförvaltare Aberdeen, stort tack! Tänk vad snälla vi kommer bli om vi äter upp hela burken och vad många paket det kommer bli under granen då!


Annars jobbar vi på som bara den här, runt årsskiftet är det alltid extra mycket att göra. Bokslut ska förberedas och i januari ska alla kontrolluppgifter skickas ut. En av många bra saker jag lärde mig på kursen var att ändra utskriftsordning på detta, mycket trevligt då vi förra året satt och sorterade alla en massa då de hamnade i fel ordning i utskriften. Givetvis lärde jag mig en massa bra saker på kursen i Göteborg, kurs i Visma Lön, som jag nu kan börja tillämpa här hemma. Alla små genvägar sparar mycket tid i slutändan och tid kan vi aldrig få nog av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0