Flyttlasset är nu framme på våning fyra

Så var vi på plats på fjärde våningen. Fortfarande lite stökigt här och var, men jag tycker ändå att vi har kommit bra iordning för att bara lagt en dag på det. Nästa vecka ska vi förhoppningsvis få totalordning igen, då kommer det gubbar och skruvar upp lite hyllor och it-tekniker ska ordna så att alla skrivare fungerar.

Thomas nya arbetsplats
Thomas nya arbetsplats

Ida-Marias nya arbetsplats
Ida-Marias nya arbetsplats

Som om inte flytten var nog så händelserik så blir det full fart på oss i nästa vecka med. På måndag åker Thomas på Paro-konferens i Stockholm, förhoppningsvis har han en massa bra information att delge oss efter det. Det är inte bara Thomas som ska ut och flänga dock, själv åker jag till Göteborg på tisdag kväll för att sedan gå en utbildning i löneprogrammet onsdag till fredag. Förväntar mig att komma tillbaka som ett proffs som kan alla finesser i programmet. Före allt det här roliga händer väntar dock en härlig helg, jag ska bege mig till årets andra julmarknad och börja förbereda lite inför advent hemma.

Ha en toppenhelg // Ida-Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0