Back at the office

Då var jag tillbaka på kontoret igen efter två intensiva dagar på Hjälpmedelsmässan i Malmö. Som jag skrivit tidigare är det ju alltid lika roligt att få vara med på olika evenemang runt om i landet och få en chans att träffa en massa härliga människor. Denna mässa var inte ett undantag, jag hade skoj från början till slut där jag stod i VH Kids montern, eller ja fram tills dess att montern skulle plockas ner i alla fall. Vi fyllde dagarna med att prata oss varma om VH Assistans, vi pratade med Vera och Herman som kom och hälsade på, vi smygåt av godiset som vi bjöd på, vi tittade på modeshow och hade lottdragning om biljetter till Disney on Ice och Melodifestivalen.




Efter två dagar på en mässa är jag lite mör i kroppen och vad passar då bättre än att åka iväg till ett Spa över helgen, jag ska se till att njuta ordentligt av både bad, mat och trevligt sällskap.

Ha en härlig helg, och se till att vara ute i det härliga höstvädret. Jag var själv ute och plockade kastanjer i veckan så nu ska det pysslas fram en dörrkrans hemma.

// Ida-Maria

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha en härlig helg....



vi hörs på Måndag...



//Veronica

2009-10-03 @ 12:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0