Får vi aldrig nog?

Nej här på ekonomiavdelningen njuter vi riktigt av att städa, såpass mycket så att Thomas kände att han ville förgylla en stund på sin fredagseftermiddag med det. Jag för min del sitter med kontoavstämning och har dessutom bokat tågbiljetter tills nästa vecka.



Destinationen är Malmö och sen Hjälpmedelsmässan där jag ska vara under onsdag och torsdag, ser verkligen fram emot det. Alltid lika roligt att träffa mina härliga kollegor runt om i landet, våra kunder och allt nytt trevligt folk som kommer och vill ha en pratstund med oss. Jag uppskattar verkligen att få vara med på mässor och aktiviteter eftersom vi på ekonomiavdelningen oftast bara sitter inne vid våra skrivbord och jobbar på. Jag tror att vi värdesätter alla tillfällen vi får till att komma ut och träffa befintliga och potentiella kunder, jag vet att jag gör det i alla fall. Om du vill läsa om mässan så kan du göra det här . Du kommer att hitta mig och dem andra ifrån VH i monter H2, kom gärna förbi!

Nästa fredag ser jag fram emot att kunna blogga om mina två dagar på mässan, ska försöka komma ihåg att få med mig kameran också  // Ida-Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0