Riksdagsledamot i rullstol - på tiden!

Så har ytterliggare en vecka gått och tiden bara flyger iväg, så förhoppningsvis blir det vår alldeles strax. Även om det är svårt att tro när det fortfarande ligger snö i mängder kvar även hos oss i söder. Vår vecka har fyllts av lönekörning, det har gjorts månadsredovisningar och lönespecifikationer och idag har jag vikt papper och frankerat kuvert för glatta livet. Så snart dimper det ner kuvert ifrån Vh Assistans lite vart om i Sverige. Jag slås alltid av hur stora och rikstäckande vi faktiskt är när jag postar alla kuvert, allt ifrån Ystad till Kiruna.

En nyhet ifrån veckan är att vi med största sannolikthet kommer att ha en riksdagsledamot som sitter i rullstol efter nästa val. Kristdemokraterna har utsett David Lega till förstanamn på deras Göteborgslista. David Lega kommer även att medverka på VH Assistans konferens i Lycksele i helgen.

Även om du inte ska på konferensen i Lycksele hoppas jag att du får en riktigt spännande och härlig helg.

// Ida-Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0