Tiden går fort...

Så har ännu en vecka passerat och snabbt har det gått, kanske har att göra med att det var helg mitt i veckan också. Trots det känns denna helg mer än välkommen, vid alla längre ledigheter vänjer jag mig snabbt vid att vara just ledig och ha sovmorgon och att sen starta igång igen är alltid lite svårt. Konstigt att det alltid ska vara uppstartsprocesser som är så svåra att ta tag i, ta till exempel nyårslöften. Vi står där glada på nyårsafton och avger ett löfte som vi (förmodligen) inte kommer att hålla i år heller. Och precis som varje år tänker vi att nu ska jag klara det, det här året ska det gå. Så varför ska jag vara sämre, givetvis ska även jag avge ett nyårslöfte som jag förmodligen inte men förhoppningsvis kommer hålla. Jag ska försöka att leva mycket nyttigare under året och verkligen pyssla om mig själv mer.

Det är ju som sagt fredag och då måste vi ju ha lite extra roligt med, så titta på de här underbara ungarna och njut!

/ Ida-Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0